Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekort og sivilstatus

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 21:40   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort og sivilstatus

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvis det byr på masse kvaler for deg, så synes jeg dette er en utmerket mulighet. Vi droppet å sende kort i et par år og ingen har turd å bemerke det.

Når eg tenke meg om er det vel et par år sidan eg sendte sist.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er det ikke greit å være lykkelig som skilt? Er ikke det kjempefint da?

Av og til får eg inntrykk av at det ikkje er heilt lov. I alle fall ikkje som snart et år sidan-nyskilt.

Gammel 18-10-09, 21:41   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Når eg tenke meg om er det vel et par år sidan eg sendte sist.

Av og til får eg inntrykk av at det ikkje er heilt lov. I alle fall ikkje som snart et år sidan-nyskilt.

Tro meg, det er mindre lov å si det høyt når man har vært alene i fem år. Nyt det heller.

Jeg tror du tenker for mye. Jeg hadde ikke tenkt over at det var noe galt om jeg fikk julekort av nyskilt venninne. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Hvordan hun har det, lykkelig eller ikke, har ikke noe med en julehilsen å gjøre i mine øyne. Det er en hyggelig gest, og har ikke noe med skjulte hentydninger å gjøre heller....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:42   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Jeg skjønner godt at du tenker på den måten. I noen kretser er det veldig lite pk å være fornøyd med separert-statusen. Jeg mener nå det avhenger av hvordan gift-tilværelsen var.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.