Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det veldig stille her om dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 23:01   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig stille her om dagen?

Jeg tror jeg skal bruke de neste dagene på å komme opp med fengende trådtitler om kan skape litt liv og røre igjen.
Det som garantert ville kapt mest liv og furore ville jo vært å starte en tråd med punktum i overskrften eller noe slikt.

Gammel 18-10-09, 23:04   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror jeg skal bruke de neste dagene på å komme opp med fengende trådtitler om kan skape litt liv og røre igjen.
Det som garantert ville kapt mest liv og furore ville jo vært å starte en tråd med punktum i overskrften eller noe slikt.

Gjør det du bæret, så skal jeg komme innom hver eneste tråd og starte catfighten.

Gammel 18-10-09, 23:22   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Da jeg endelig var varm nok i trøya til å begynne å diskutere her inne, så sluttet jaggu de saftige diskusjonene. Gleder meg til å se bæret bitche.

Nå skal jeg sove da, og merkelig nok krever sjefen min at jeg skal jobbe i morgen, så bitchingen får vente.
Men det kommer. Når dere minst aner det. :snikende ullteppe:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.