|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unge damer og utviklingOuch! Posten over skulle selvfølgelig i spinoff-tråden! Kan noen flytte den? Og slette denne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Unge damer og utvikling
Jeg har en på samme alder som heller ikke drikker, og jeg er helt sikker på at han ikke lyver for meg. Man trenger ikke være naiv og bli løyet for selv om man har grenser for ungene. Jeg har en god dialog med poden, jeg henter han hjem om kvelden og jeg kjenner alle ungdommene han vanker sammen med. Selv om de andre drikker og selv om han ikke får lov, så vet jeg faktisk at han følger reglene våre og at han verken lyver eller er uærlig på annet vis. Uten at jeg dermed er naiv, blir lurt eller er lettlurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Unge damer og utviklingJeg VET jo ikke om han følger alle reglene våre til en hver tid, men akkurat nå det gjelder alkohol, så har vi ingen regler en gang. Det har rett og slett ikke vært noe tema, annet enn at han ikke får lov til å ha besøk av folk som drikker, når han er hjemme alene. Men det virker som om han synes de som drikker er litt teite, så jeg tror rett og slett at dette er et ikke-eksisterende problemområde for oss for øyeblikket.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|