|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Må si jeg blir litt bekymret (influensa)
8.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Ok, da snakker vi om en pandemi. Er det noen som har sjekket hvem som kæsjet ut den nye bmw`en til direktøren i "Folkehelse"-instituttet?
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Ok, det var litt flåsete av meg å kommentere det sånn. Men på meg virker det som om det er mer mediepandemi enn et stort helseproblem. Den ene dagen er det snakk om at faren-over blåsa skal i sving, så dør det en kar og folk er i harnisk igjen. Det som står i avisa i dag er at det er flere som har fått påvist viruset på skoler i Oslo. Noen er syke med helt ordinære influensasymptomer. Dette her er noe man må forsøke å komme seg igjennom uten panisk massevaksinasjon, som på sikt kan sette i sving langtidshelseproblemer i store deler av befolknninger i form av uforutsatte bivirkninger.
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Det er pr. i dag 100 personer innlagt på norske sykehus, hvorav 18 på intensivavdelingen. Ryktene i det miljøet jeg kjenner til, sier at det er minst en av disse som er terminal - altså kommer til å dø. Vet ikke om det er noe bakenforliggende sykdommer dog.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|