Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 14:25   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ah. Takk.
Viking thermo er foret med ullfor.
Så vidt jeg vet er all annen cherrox foret med syntetisk for.

Takk! Det hørtes jo hakket bedre enn cherrox, ja.

Gammel 22-10-09, 14:27   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Takk! Det hørtes jo hakket bedre enn cherrox, ja.

De er mye bedre. Med ullsokker i er ungen aldri kald på bena, men vi bruker de kun i skikkelig leireføre for å spare litt på goretexen som helst ikke skal klines inn for mye med sånt. Supre ekstrastøvler og "gummistøvel" på denne årstiden. Og de er superlette. Absolutt å anbefale.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:53   #3
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ah. Takk.
Viking thermo er foret med ullfor.
Så vidt jeg vet er all annen cherrox foret med syntetisk for.

Viking thermo er bygget opp på en annen måte også. Cherrox er en tett struktur, mens viking thermo har små luftbobler i materialet, noe som gjør de både lettere og varmere enn tradisjonelle cherrox.

Gammel 22-10-09, 20:29   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Viking thermo er bygget opp på en annen måte også. Cherrox er en tett struktur, mens viking thermo har små luftbobler i materialet, noe som gjør de både lettere og varmere enn tradisjonelle cherrox.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 13:03   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg måtte ut og kjøpe ny dress i dag. Vi har en Trolldress med løst for. Men hun greier ikke å kle den på seg selv, dvs hun bruker hele friminuttet på å ta den på seg.

Så da har jeg kjøpt en refleksdress til 299,- på Barnas Hus i dag. Det var en vinterdress, men utrolig tynt for. Så da må vi vel passe bedre på å ha noe varmt under.

Kommer nok fortsatt til å bruke Troll-dressen hvis det er skikkelig kaldt, evt hvis de har ute-dager. Men sånn til kjappe friminutt så tror jeg refleksdressen er helt OK.

Gammel 21-12-09, 13:07   #6
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Vi har Reimadress til han eldste - Lindexdress (arvet) til hun yngste. Begge lilke varme...

Sko: Ecco Goretex til eldste - blir klissvåte hele tiden og er IKKE fornøyd.
Viking Goretex til yngste - er pottetette og er SUPERFORNØYD!

Gammel 21-12-09, 14:42   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg måtte ut og kjøpe ny dress i dag. Vi har en Trolldress med løst for. Men hun greier ikke å kle den på seg selv, dvs hun bruker hele friminuttet på å ta den på seg.

Er dette et vanlig problem?

Jeg kjøpte samme dress til knerten i våres. Vi har ikke tatt den i bruk enda nettopp fordi den ser så vanskelig ut. Foreløpig passer han godt inn i reimatecdress arvet av snuppa (litt rosa detaljer får han leve med). Vi bruker troll-dressen litt hjemme, men da må vi ha gutt som er skikkelig motivert for å gå ut for at det skal gå bra.

Jeg har vurdert trolldress med løst for til snuppa også, men hun er avhengig av å kunne kle på seg selv og det er jeg faktisk ikke sikker på om hun klarer med denne dressen.

Gammel 21-12-09, 15:42   #8
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjøpte samme dress til knerten i våres. Vi har ikke tatt den i bruk enda nettopp fordi den ser så vanskelig ut. Foreløpig passer han godt inn i reimatecdress arvet av snuppa (litt rosa detaljer får han leve med). Vi bruker troll-dressen litt hjemme, men da må vi ha gutt som er skikkelig motivert for å gå ut for at det skal gå bra.

Jeg har vurdert trolldress med løst for til snuppa også, men hun er avhengig av å kunne kle på seg selv og det er jeg faktisk ikke sikker på om hun klarer med denne dressen.

Min 6-åring er ikke spesielt 'motorisk' om en kan si det sånn. Hun ligger tilsvarende etter der, som hun ligger foran i skoleflinkhet. Så jeg tror kanskje andre ville ha fikset det bedre, men uansett, det klumper seg litt og det kan være vanskelig å finne 'utgangen' til foten. Så jeg hadde ikke valgt den dressen om igjen.

Gammel 21-12-09, 20:12   #9
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Min 3 åring klarer fint å få påseg troll dressen med løst ullfor selv. Om han ikke hadde fått det til så er de tjo bare å feste det i dressen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.