Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ny Touran

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 12:19   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny Touran

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Jeg hadde Touran før. Når jeg skulle kjøpt ny bil hadde jeg tenkt meg en Touran, men endte opp med en Mazda 5. ¨

Mazdaen ligger mye bedre på veien, gir meg ikke kassebil-følelse, har utrolig mye større plass tilgjengelig for de foran og bak mtp. bakovervendt. Da vi hadde Touranen gikk det helt greit og sitte foran Duoligic, men i Mazdaen så er det vanvittig mye mer plass, hvertfall i lengden.

Setet i midten i rekke to på Mazdaen er svært smalt, det er ett minus. Men det i midten på Touranen var ikke noe bredt det heller.

Vi kunne hatt råd til en Touran på vårt budsjett, men vi fikk mye mere "luksus" for pengene når vi gikk for Mazda.

Tre barnestoler i 5 er veldig veldig knapt. I Touran er det ikke noe problem. Setet i midten av Touran bak er så godt som like bredt som de på siden, og hvis man skal sitte der sitter man ikke på en "forhøyning", hvilket gjør midtsetet i Touran mer behagelig - og også mer stabilt for barnestoler.

Snakket med en nabo som hadde kjøpt 5. Han hadde problem med å finne en god løsning for å trygt laste høyt i 5 ettersom Mazda ikke tilbyr "lastenettingvegg". Å bare sette opp en "hundegrind" e.l. vil ikke tåle den belastningen som slike nettingvegger klarer og vil være utrygt.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.