|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ved salg: Hva skal følge leiligheten?Ellers ville jeg tenkt gjennom om dere har ting dere akkurat har lagt litt penger i, og som dere da bør fjerne fordi dere vil ha det med dere videre. Som helt nye markiser til 15.000 som ingen legger merke til på en vintervisning likevel. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ved salg: Hva skal følge leiligheten?
Eller som oss, som var på sommervisning og ikke la merke til at det ikke var taklamper i noen av rommene.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ved salg: Hva skal følge leiligheten?Skap som står løst kan du ta med. skap som er listet inn osv skal stå igjen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Så lenge det ikke er noe krav om at hyller står igjen, kan jeg ikke skjønne at de gjorde noe galt. De kunne imidlertid ha opplyst om at det var mange skruehull bak hylla, når dere var på visning f.eks. Skruehull etter tidligere eiere må man faktisk bare regne med. Så får nye eiere velge om de vil sparkle over, eller henge noe annet der.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Definitivt burde sjenken som forrige eier av huset til en jeg kjenner stått igjen. Det er ikke det at det var LISTET rundt den, men panelet på veggen var skåret rundt den... Så "noe" merkelig ut når de overtok ja... Slikt burde nok regnes som "stedbygd", om ikke den var bygget på stedet, var stedet bygget til den...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|