|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Og hvis det du spør om er om ikke vi andre også synes det er rart at noen velger å gå uten BH, så er mitt svar at jeg ikke synes det. Hvis denne damen velger å gå uten BH, så antar jeg at hun enten synes det er mer komfortabelt uten eller at hun synes hun tar seg bedre ut uten. Det første er jo 100 % individuelt og ikke noe som andre kan (eller bør) ha formening om. Det andre kan jo godt være feil i dine øyne, men hvis det værste man kan si om sønnen din sin lærer er at hun har dårlig smak, så synes jeg man godt kan se gjennom fingrene med det. Det er uansett ikke noe det er et poeng å gjøre en sak av. Sist redigert av Teofelia : 27-10-09 kl 09:54. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!
Enig. Det er der jeg stusser i denne tråden - at noen i det hele tatt ser ut til å tenke at det skulle være umoralsk å gå uten bh. Ikke alltid like kledelig, det er jeg enig i. Men hva har det med moral å gjøre?
|
![]() |
| Emneord |
| fine tråden!, tjenerstab |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|