|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?
Tja, om du finner noe sted på nettet hvor folk er mer avbalansert og diskuterer mer saklig enn her, så vil jeg gjerne vite om det.
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?Jeg elsker forresten konspirasjonsteorier, de har høy underholdningsverdi. Og kanskje var det et snev av sannhet i noen av dem, men enkelte vet ikke helt å begrense seg. Mannen har lest en del festlige rundt den økonomiske krisen. Og som regel så begynner det ganske troverdig, og sannsynligvis er det sant det de tar utgangspunkt i. Men så tar det liksom helt av og man begynner å snakke om aliens og sånn ... You had me! Eh, you lost me ...
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Nei, man gjør jo ikke det, vet du, Esme - det var nå nettopp det som var selve grunnen for å være bittelitt skuffet.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Vel, jeg syns ikke det har vært mange gode argumenter mot vaksinen, men jeg syns de som er skeptiske har blitt møtt på en fin måte med gode argumenter for å ta den. Og argumentet med solidaritet er kjempeviktig, nettopp for å beskytte dem som ikke tar den.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|