|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnehagen legger teppe over vogna!Jeg har alltid vært imot å legge teppe (uansett hvilket!) over kalesjen mens snuppa sover, så da hun begynte i barnehagen i høst skrev jeg på infoarket om henne (under soving etc.) at hun IKKE skal ha teppe over vogna. Skrev også at hun skal ha myggnetting.
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Har du tatt det opp muntlig etter at du skrev det på infoarket da?
![]() |
#4 |
<3
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Jepp, men det virker ikke som om det går videre fra den jeg gir beskjeden til og til de andre.
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Klister en diger lapp på vogna!
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Ta det opp igjen og si fra hvor viktig det er for deg. De fleste barnehager har vel ett ark med rutiner skrevet opp for hvordan en gjør i forhold til soving, som smokkebruk, påkledning, rugging av vogn, sovetider osv. Også veldig greitt for vikarer så kan en sjekke det en lurer på i forbindelse med soving. Så får du ta det opp med pedagogisk leder som har hovedansvaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Ja, jeg ville også ha skrevet en stor lapp og hengt den på et synlig sted. Og så ville jeg spurt (på en hyggelig måte) om hvilke rutiner de hadde for at beskjeder skal komme fram til alle, siden det virker som om dette ikke skjer.
![]() |
#8 |
Drømmer
|
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Vi hadde samme problemet her, jeg sa fra flere ganger, de lovet de ikke skulle bruke det, men så hentet jeg tidlig noen ganger ogteppet hang over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Vi hadde også dette problemet da S var yngre. Jeg gav opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!De hang tepper over vognene i den forrige barnehagen vår også. Da sa jeg bare fra på en pen måte til styrer at det ikke var bra, og så sluttet de med det. Og det uten at det gjaldt min unge, for hun sov ikke lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Jeg ville spurt ped.leder hvorfor det du har gitt beskjed om ikke etterfølges. Ikke vær redd for å si ifra! Og om det fortsatt ikke blir bedre - ville jeg gått til styrer.
![]() |
#12 |
<3
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Takk for svar.
![]() |
#13 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Hvis di ikke tar et hint så skriv stor lapp på vogna og samtidig gitt beskjed muntlig til de ansatte. Et hint med å henge opp myggnettet kan du ikke forvente at de tar. Er det ditt teppe di bruker? Da hadde jeg bare tatt med teppet hjem så de ikke hadde muligheten til å bruke det. Så hadde jeg skitet til tykkere pose om det er fordi det er tynn pose at det evnt. må teppe oppå den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!jeg jobber selv i bhg,men vi bruker myggnetting når de sover! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Etylbarbital
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Kjedelig. Jeg synes lapper gjerne blir en uharmonisk blanding av konfliktsøkende og konfliktvegrende, men i dette tilfellet ville jeg laget en "bruksanvisning" som jeg hadde laminert og hengt på vognen.
![]() |
#16 |
<3
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Jeg syns det blir frekt å henge en lapp på vogna, altså.
![]() |
#18 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!Kan du ikke bare snakke med disse menneskene og gjenta at du ikke vil at ungen skal sove med teppe? Det ville i så fall ikke være første gang i historien noen måtte få gjentatt en jobbinstruks. Jeg glemmer ofte ting jeg, uten at jeg er en gjennomsyret ond person av den grunn.
![]() |
#19 |
Står på egne ben
![]() Sv: Barnehagen legger teppe over vogna!
Men de må da ha et ordentlig system på hvordan de formidler beskjeder for hver enkelt unge? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|