Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 21:36   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Jeg ser absolutt humoren i Skremmerns liste, men jeg er litt lei av den. Det er de samme satt-på-spissen kommentarene som kommer hver gang, også skal man liksom bli litt flau hvis man kjenner seg igjen, og gjerne bortfoklare det med å trekke frem alle de punktene man ikke er perfekte på.

Jeg mener at de aller fleste her inne som ikke kjenner seg igjen i et eneste punkt i den lista allikevel føler seg hjemme her, og blir tatt godt i mot. Det som ikke blir tatt godt i mot er dårlig argumentasjonsteknikk og ubegrunnet synsing. Det er mange her inne jeg er dødsuenige med i haugevis med saker, men som jeg liker å diskutere med, fordi de tar en god argumentasjon.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 21:46   #2
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det som ikke blir tatt godt i mot er dårlig argumentasjonsteknikk og ubegrunnet synsing. Det er mange her inne jeg er dødsuenige med i haugevis med saker, men som jeg liker å diskutere med, fordi de tar en god argumentasjon.

Hvor er AC gode argumentasjonteknikk i dette tilfellet? Hvor er de gode begrunnelsene?

AC, hvorfor går du ut fra at jeg er sur på deg, eller ikke liker at du er uenig?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 21:47   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Hvor er AC gode argumentasjonteknikk i dette tilfellet? Hvor er de gode begrunnelsene?

Syns du hun blir tatt veldig seriøst nå?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 21:50   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ingen av dere har begrunnet så veldig her, vel? Du sa at du ikke liker at takhøyden ikke er så stor når man ikke er enig med flertallet (jeg parafraserer), og aC sa at hun ikke liker sutring, og at hun synes du sutrer. Ingen av delene er spesielt godt begrunnet - alt kan ikke begrunnes, noen ganger bare mener man.

Man aC, du er ganske gretten nå. Det er sant at poenget til Imma har vært oppe før, men man må kunne mene ting som andre har sagt før.

Gammel 04-11-09, 21:56   #5
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man aC, du er ganske gretten nå. Det er sant at poenget til Imma har vært oppe før, men man må kunne mene ting som andre har sagt før.

Lover å sjekke nøye heretter om eventuell kritikk av forumet har vært oppe til diskusjon tidligere, før jeg våger meg utpå igjen. Slik at jeg ikke sutrer over noe som har vært sagt tidligere.

Gammel 04-11-09, 21:57   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lover å sjekke nøye heretter om eventuell kritikk av forumet har vært oppe til diskusjon tidligere, før jeg våger meg utpå igjen. Slik at jeg ikke sutrer over noe som har vært sagt tidligere.

Nå sa jeg jo nettopp, i det du quotet, at man kunne si ting som er sagt før? Ingen grunn til å dra frem sarkasmen her.

Gammel 04-11-09, 22:00   #7
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Nå sa jeg jo nettopp, i det du quotet, at man kunne si ting som er sagt før? Ingen grunn til å dra frem sarkasmen her.

Det var ikke ment sarkastisk. Skulle egentlig slengt på en :skalbli: smilie for å understerke humoren i utsagnet men fant den ikke og gadd ikke leite.

Gammel 04-11-09, 21:59   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 21:59   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg ser absolutt humoren i Skremmerns liste, men jeg er litt lei av den. Det er de samme satt-på-spissen kommentarene som kommer hver gang, også skal man liksom bli litt flau hvis man kjenner seg igjen, og gjerne bortfoklare det med å trekke frem alle de punktene man ikke er perfekte på.

Jeg mener at de aller fleste her inne som ikke kjenner seg igjen i et eneste punkt i den lista allikevel føler seg hjemme her, og blir tatt godt i mot. Det som ikke blir tatt godt i mot er dårlig argumentasjonsteknikk og ubegrunnet synsing. Det er mange her inne jeg er dødsuenige med i haugevis med saker, men som jeg liker å diskutere med, fordi de tar en god argumentasjon.

Jeg vet ikke helt, jeg. Du lurte på hva "rett FP-ånd" var, og kanskje "lista" er det mange forbinder med FP og at det er derfor den dukker den opp fra tid til annen og gjør traverne lei? Sånn røft sett er de aller fleste punktene på lista det jeg forbinder med FP, uten at jeg knytter det til noe veldig positivt eller negativt. De fleste er imot kontantstøtt, jobber utenfor hjemmet og klarer vel så godt som sin bedre halvdel å skifte dekk på bilen, så jeg for min del føler meg litt på sidelinjen for hva den gjengse FP-er ville gjort når jeg overlater Sector Alarm-mannen som lurer på om vi ønsker boligalarm til mannen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 23:35   #10
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vet ikke helt, jeg. Du lurte på hva "rett FP-ånd" var, og kanskje "lista" er det mange forbinder med FP og at det er derfor den dukker den opp fra tid til annen og gjør traverne lei? Sånn røft sett er de aller fleste punktene på lista det jeg forbinder med FP, uten at jeg knytter det til noe veldig positivt eller negativt. De fleste er imot kontantstøtt, jobber utenfor hjemmet og klarer vel så godt som sin bedre halvdel å skifte dekk på bilen, så jeg for min del føler meg litt på sidelinjen for hva den gjengse FP-er ville gjort når jeg overlater Sector Alarm-mannen som lurer på om vi ønsker boligalarm til mannen.

Feil. De fleste skriver at de er imot kontantstøtte, skriver at de jobber utenfor hjemmet og skriver at de kan skifte dekk på bilen.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 08:25   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Feil. De fleste skriver at de er imot kontantstøtte, skriver at de jobber utenfor hjemmet og skriver at de kan skifte dekk på bilen.

Tror du folk farer med løgn?

Gammel 05-11-09, 08:31   #12
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Tror du folk farer med løgn?

Ja.

Langt ifra alle, men folk farer med både løgn og overdrivelser. Både i RL men enda mer på nett. Og jeg tror at spesielt FP, der det meste er så veldig pk og "riktig" på alle måter, kan få andre til å føle seg utilstrekkelige og at de føler at de må skrive usannheter for å henge med.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:02   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og Skremmern har noen poenger, absolutt, men jeg kjenner knapt igjen noen, i alle fall ikke mer enn et par stykker, som har alle de egenskapene/meningene hun ramser opp.

Jeg synes det kommer frem mange FP-myter om dagen. Det Skremmeren skriver her er vel det som er forumets rykte. Og jeg synes ikke det har så mye med virkeligheten å gjøre, egentlig. Noen mennesker snakker veldig høyt eller har lett for å bli hørt, og det virker som om deres meninger har fått stå som "FPs meninger". Og det er jo langt fra sannheten. Det er knapt noe som får stå uimotsagt også, så å snakke om unison enighet her inne er rart. Som dette med hijab og politiet. Der delte jo FP seg i to. Og bruk av helseteppe foran vognen - jeg antar knapt 2 % av forumet gadd å engasjere seg. Bruk av Toro? Sooo 2006-diskusjon. Osv.

En myte til jeg vil til livs, mens jeg først er i det surmagete hjørnet: "På FP blir man hengt for skrivefeil". Det skjer jaggu ikke ofte noen kommenterer skrivefeil og sånt, med mindre den ble veldig komisk. Man slipper kanskje ikke unna med dårlig argumentasjon, men skrivefeil og dårlige setninger tror jeg ikke det er mange brukere som kommenterer. Det er mulig det var holdningen helt i starten av forumet, men det har forsvunnet.

Og ellers synes jeg det er en hype at FPs brukere er så smarte, ref Sitrons tråd om man følte seg smartere enn andre her inne. Det finnes mange svært oppegående folk her, men det er mye berm også. :dukker:

Har ikke vi en egen tråd om konspirasjonsteorier her et sted?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 09:32   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes det kommer frem mange FP-myter om dagen. Det Skremmeren skriver her er vel det som er forumets rykte. Og jeg synes ikke det har så mye med virkeligheten å gjøre, egentlig. Noen mennesker snakker veldig høyt eller har lett for å bli hørt, og det virker som om deres meninger har fått stå som "FPs meninger". Og det er jo langt fra sannheten. Det er knapt noe som får stå uimotsagt også, så å snakke om unison enighet her inne er rart. Som dette med hijab og politiet. Der delte jo FP seg i to. Og bruk av helseteppe foran vognen - jeg antar knapt 2 % av forumet gadd å engasjere seg. Bruk av Toro? Sooo 2006-diskusjon. Osv.

Det var riktignok satt på spissen og humoristisk ment fra min side, men jeg tror det er sånt folk mener når de snakker om "rette FP-ånd". Jeg skrev med andre ord om hva jeg tror folk mener når de bruker "rette FP-ånd" i en negativ setting. Jeg synes jo mange av punktene på lista er positive, og uenigheter skaper som sagt fruktbare diskusjoner, og til glede for nye og gamle lesere lå jeg inn noen nye punkter på lista ( ). Men sorry altså, Toro måtte med. Jeg tenker nemlig alltid på FP når jeg drar opp den meksikanske gryteretten fra skuffa mi.

Vi som har vært her lenge har en tendens til å kalle folk sutrete og gjentagende når de tar opp disse tingene. Jeg synes kanskje at en mellomting mellom DetEnesteRiktige og EnhverMorVetBestForSineBarn er EnFinTing.

Gammel 10-11-09, 02:03   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

En myte til jeg vil til livs, mens jeg først er i det surmagete hjørnet: "På FP blir man hengt for skrivefeil". Det skjer jaggu ikke ofte noen kommenterer skrivefeil og sånt, med mindre den ble veldig komisk. Man slipper kanskje ikke unna med dårlig argumentasjon, men skrivefeil og dårlige setninger tror jeg ikke det er mange brukere som kommenterer. Det er mulig det var holdningen helt i starten av forumet, men det har forsvunnet.

Og ellers synes jeg det er en hype at FPs brukere er så smarte, ref Sitrons tråd om man følte seg smartere enn andre her inne. Det finnes mange svært oppegående folk her, men det er mye berm også. :dukker:

Har ikke vi en egen tråd om konspirasjonsteorier her et sted?

Enig. Det med at FP er fæle til å rette opp skriveleifer er bare tull. Jeg er helt elendig til å lese korrektur og gidder svært sjelden å rette feil jeg ser i etterkant, om de ikke er virkelig helt ekstreme eller ødelegger hele meningen med innlegget. Og jeg kan bare huske en eneste gang noen har spikket på meg, og det var da jeg skrev Visteria Lane i stedet for Wisteria Lane. I bloggen min.

:leser videre i tråden:

Jeg synes fremdeles Skremmeren tok FP på kornet hvis man skal oppsummere førsteinntrykket. Det betyr ikke at jeg mener at det er mange som innehar alle de meningene, men at summen ofte peker den veien mht en del av de med sterkeste meninger. Og jeg kan sikkert signere for et par-tre av dem, jeg også , jeg bare lever ikke slik jeg preker, og later ikke som om jeg gjør det heller. For jeg også sikker på at det er flere som dikter på seg både den ene og den andre PK (FPK?) meningen her inne, uten å nødvendigvis leve opp til det på jevnlig basis i RL.

Ellers kan jeg jo (fortsatt uten å ha lest hele tråden, as usual) fortelle hva det er med FP som gjør at jeg er her:

1. Den takhøyden Monsoon lovte meg da hun lokket meg inn her fra Forum Uten Særlig Takhøyde.
2. Masse herlige folk, også en haug som jeg ikke nødvendigvis er særlig enig med. Skulle bare ønske jeg hadde mer tid til å diskutere. Har fremdeles dårlig samvittighet for en tråd jeg ikke har fulgt opp. Skulle gjerne vært kverulant/diskutant på fulltid .
3. Tidvis en del festlige diskusjoner, men viser til pkt 2 - for dårlig tid til å delta veldig aktivt. Særlig nå som jeg bor syv timer borte og alle gode diskusjoner er 10 sider lange og omtrent ferdigdebattert innen jeg våkner. Da blir jeg bare en sånnen som gjentar selvfølgeligheter .

Hva jeg ikke liker?

At det blir mer og mer blogging. At det blir færre og færre diskusjoner om Spennende Saker. Og at det er noen få som ser ut til å ikke like Takhøyden, og blir såret/sint/sur av diskusjoner.

Gammel 05-11-09, 10:12   #16
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da også noe å skryte på seg.

Jeg tror virkelig ikke at det er så mange som juger på seg ferdigheter her, det er jo mange som kjenner hverandre.

Men jeg tror det er veldig lett å blingse på hva som er enkeltsakene til noen. Jeg er f.eks veldig vitenskapsorientert og veldig flink teknisk. Men ser du meg krangle om økologisk mat og helsetepper foran vognen? Not so much. Fordi det er saker som jeg ikke har noen spesielle meninger eller følelser om. Og sånn tror jeg det er med mange, man fronter det som er viktig, og jeg tror at folk juger svært sjelden om det som faktisk er viktig for dem.

Gammel 10-11-09, 02:13   #17
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er da også noe å skryte på seg.

Jeg tror virkelig ikke at det er så mange som juger på seg ferdigheter her, det er jo mange som kjenner hverandre.

Men jeg tror det er veldig lett å blingse på hva som er enkeltsakene til noen. Jeg er f.eks veldig vitenskapsorientert og veldig flink teknisk. Men ser du meg krangle om økologisk mat og helsetepper foran vognen? Not so much. Fordi det er saker som jeg ikke har noen spesielle meninger eller følelser om. Og sånn tror jeg det er med mange, man fronter det som er viktig, og jeg tror at folk juger svært sjelden om det som faktisk er viktig for dem.

Det er en annen fiiin ting med FP - det er så som kjenner meg (som jeg vet om i alle fall). Jeg var tidligere på et forum hvor jeg hadde alle bestevennene mine, og det ble litt klamt i lengden. Ikke det at jeg følte for å lyve på meg noe, men av og til har man lyst til å dele sannheter man ikke nødvendigvis føler for å fortelle om i RL.

Jeg er relativt (en underdrivelse ) privat av meg, og liker ikke å utlevere verken mann eller barn til venninner. Så da er det greit å ha et anonymt forum å ta opp ting på.

Og jeg tror støtt og stadig at det er folk som ikke alltid er helt 100% sannferdige når de ferdes på internett. Historien har vel vist det. Og om de ikke nødvendigvis snakker usant med vilje, så er det kanskje bare at de ser sin egen virkelighet litt annerledes?

Men selvfølgelig, kjenner man andre folk som vanker her, så kan man jo ikke lyve på seg verken det ene eller det andre sånn helt uten videre. Selv om jeg hørte på radioen i dag om ei som løy på seg kreft både til mann, venner og familie for at de skulle samle inn penger til behandling: som hun brukte på silikoninnlegg i puppene .

Jadda.

:fjaser litt:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.