|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av tråden om lærer uten BH: Kan man ikke forvente at man kler seg normalt p
Jupp. Den så jeg også. Men det virket som om mange reagerte på at andre i det hele tatt kunne mene noe om en lærers antrekk. Som om det var helt på viddene. Men noen forventninger har man jo ofte til ulike yrker. Sist redigert av Dronningen : 06-11-09 kl 13:13. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: I lys av tråden om lærer uten BH: Kan man ikke forvente at man kler seg normalt p
Nå er jeg ikke sikker på om du mener det er typisk FP å gå i strupen på de som har "avvikende" meninger, eller om det er dette med at "utseende ikke skal bety noe" som er typisk FP?
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Det med utseende og andres formeninger. Alle er vi like, alt er pent, og kjærlighet gjør blind, eller noe sånt.
Jeg er helt enig. Men tror at for noen er det å innordne seg etter andres forventninger ikke en selvfølge. Sist redigert av Dronningen : 06-11-09 kl 13:29. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Tenk på pappaene som kommer og henter. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|