Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Julepyntet avatar?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 19:50   #21
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julepyntet avatar?

Er dette tråden der man kan få julemakeover på avataren sin?
I så fall skulle gjerne jeg også vært julepyntet.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 23:07   #22
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg har pyntet meg siden jeg har gått på en julemarsipansprekk.

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 23:11   #23
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tatt på meg briller, slik at jeg kan lese navnelappene på alle julegavene jeg får.

Gammel 07-11-09, 23:17   #24
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Er dette tråden der man kan få julemakeover på avataren sin?
I så fall skulle gjerne jeg også vært julepyntet.

Det er sikkert andre her som er flinkere enn meg, men her er et forsøk.

Vedlagte bilder
Filtype: gif avatar338_3_jul.gif (7,7 KB, 100 visninger)
Gammel 07-11-09, 23:22   #25
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Det er sikkert andre her som er flinkere enn meg, men her er et forsøk.

Det var da slettes ikke verst. Tusen takk!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 02:27   #26
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg fornekter jula fram til desember, men for all del

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 02:56   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noe som kan likne jul før 1. desember for min del, ellers takk.

Gammel 08-11-09, 04:12   #28
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ikke noe som kan likne jul før 1. desember for min del, ellers takk.

Ikke sant, og det er jo enda lenge til!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:13   #29
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Skvetten og MaritK: Kjempefine.

Må finne en julete avatar, eller se om jeg klarerr å bytte ut blomstene med julekuler.

Gammel 08-11-09, 11:11   #30
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke lagret originalen min :ryddefreak: så jeg må vel ha blomster året rundt jeg nå.
Vurderer å finne meg en nisseavatar.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:17   #31
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant mange fine julete avatarer, men fikk jeg lagt de inn her?
Neida!

Gammel 08-11-09, 11:19   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle så gjerne hatt en rød sløyfe rundt kokosbolla mi. Anyone?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:22   #33
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Er ikke det litt tidlig? Det er tre uker til advent.

Først må en vel ha adventspynt, og så pynte til jul den 23. :tradisjonell)

Pynter du ikke til jul før den 23/12?

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:29   #34
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Like sjokkert som deg altså. Her begynner pyntingen så fort første advent opprenner. Advent og advent og advent, julekrans, utelys, og julegardiner i en uke eller to og så kommer resten av pynten frem minst 14 dager før julaften.
Jeg elsker jul.

Gammel 08-11-09, 11:32   #35
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Er det så rart at man venter til jul med å pynte til jul?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:34   #36
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

For meg som det rart, for Maz er det garantert ikke rart.
Jeg greier bare ikke å vente jeg og er imponert over de som greier det.

Gammel 08-11-09, 11:34   #37
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

sånn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kokos.jpg (15,5 KB, 63 visninger)
Gammel 08-11-09, 11:38   #38
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Bauche.

Gammel 08-11-09, 11:55   #39
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Altså, nå var ikke jeg så voldsomt seriøs da. Var ikke ment som kritikk. Kun humoristisk.

Jeg gjør som Nin, pynter med nisser og pynt i god tid før jul. Det betyr jo ikke at jeg gjør RETT. Jeg liker bare å gjøre det tidlig. Hadde jeg skulle pyntet 23/12, så hadde julepynten bare blitt stående i 8 dager. Jeg rydder jula bort 1 nyttårsdag.

For meg har det alltid vært naturlig å pynte til jul når det er advent, men selvsagt er det ikke det for alle.

Sånn, nå var jeg seriøs.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 12:01   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg fant mange fine julete avatarer, men fikk jeg lagt de inn her?
Neida!

Jeg er i det hjelpsomme hjørnet idag, gitt...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg camomilla.jpg (26,5 KB, 61 visninger)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.