Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Julepyntet avatar?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 10:32   #1
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepyntet avatar?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Pynter du ikke til jul før den 23/12?

Er det så rart at man venter til jul med å pynte til jul?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:34   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

For meg som det rart, for Maz er det garantert ikke rart.
Jeg greier bare ikke å vente jeg og er imponert over de som greier det.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:55   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Altså, nå var ikke jeg så voldsomt seriøs da. Var ikke ment som kritikk. Kun humoristisk.

Jeg gjør som Nin, pynter med nisser og pynt i god tid før jul. Det betyr jo ikke at jeg gjør RETT. Jeg liker bare å gjøre det tidlig. Hadde jeg skulle pyntet 23/12, så hadde julepynten bare blitt stående i 8 dager. Jeg rydder jula bort 1 nyttårsdag.

For meg har det alltid vært naturlig å pynte til jul når det er advent, men selvsagt er det ikke det for alle.

Sånn, nå var jeg seriøs.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:54   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

For meg som det rart, for Maz er det garantert ikke rart.
Jeg greier bare ikke å vente jeg og er imponert over de som greier det.

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg gjør som Nin, pynter med nisser og pynt i god tid før jul. Det betyr jo ikke at jeg gjør RETT. Jeg liker bare å gjøre det tidlig. Hadde jeg skulle pyntet 23/12, så hadde julepynten bare blitt stående i 8 dager. Jeg rydder jula bort 1 nyttårsdag.

For meg har det alltid vært naturlig å pynte til jul når det er advent, men selvsagt er det ikke det for alle.

Sånn, nå var jeg seriøs.

Signerer. Jeg rydder også bort alt 1. nyttårsdag, og liker best førjulstiden, så jeg pynter fra og med 1. desember, hadde jo ikke fått nyte det i mer enn en stakkarslig uke om jeg hadde ventet til lillejulaften. Gleder meg ihjel!!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.