Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anbefale mongolsk restaurant i Oslo?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 18:31   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefale mongolsk restaurant i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Finnes det mongloske restauranter med god mat?

Ikke mongloske, men mongolske kanskje. Mannen påstår så, husker ikke om det var her i landet eller i utlandet på jobbtur, men han syntes det var godt.

Jeg finner Mr Hong i Stortingsgata, Mirawa i Øvre slottsgate, Djengis Kahn i Torggata, men vet ingenting om dem.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:33   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ikke mongloske, men mongolske kanskje. Mannen påstår så, husker ikke om det var her i landet eller i utlandet på jobbtur, men han syntes det var godt.

Jeg finner Mr Hong i Stortingsgata, Mirawa i Øvre slottsgate, Djengis Kahn i Torggata, men vet ingenting om dem.

Men eksisterer Mr. Hong lenger? Trodde det var der det var blitt kafe.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:41   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Men eksisterer Mr. Hong lenger? Trodde det var der det var blitt kafe.

Tja. De har en hjemmeside og står oppført overalt under mongolske restauranter, men ikke godt å si når jeg ikke har vært der.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 11-11-09, 20:50   #4
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

den i torggata er vel den som da ligger i strøget, inn den lille passasjen rett ved jernia og kinoen der, å igjen så sier jeg det. Jeg synst de har god mat, å godt utvalg også.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:55   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Takk, smurfen. Da blir det nok en av de to, så får jeg bare finne en dag som passer med barnevakt og lommebok, tenkte vi skulle ha parmassasje først.

Gutt 2002 og jente 2005
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.