|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er du sosial/liker å være sammen med andre (utenom din familie)? | |||
| Jeg vil helst være sammen med andre hele tiden! |
|
7 | 3,74% |
| Jeg kan godt være hjemme av og til, og blant andre av og til. |
|
130 | 69,52% |
| Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ. |
|
46 | 24,60% |
| Gjør alt jeg kan for å slippe å være sammen med andre. |
|
2 | 1,07% |
| Annet. |
|
2 | 1,07% |
| Deltakere: 187. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Er du sosial?Jeg er en sånn som gjerne kan unngå å være sammen med andre for heller å være hjemme. Men når jeg først kommer meg ut syns jeg som oftest at det er så moro at jeg ikke kan skjønne hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Antagelig en kombinasjon av slitenhet, litt asosiale tendenser og altfor mange mil med dørstokk. |
|
|
|
#2 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Er du sosial?
Kjenner meg litt igjen i det. Det pleier å være veldig hyggelig når man først kommer seg ut! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du sosial?Krysset av for "Vil helst være hjemme, men er sammen med andre om jeg MÅ." for det er nærmest, men egentlig synes jeg Frøken Rattata sin beskrivelse passer bedre :
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Er du sosial?Trives veldig godt i både mitt eget selskap, og samen med familien, men av og til bare MÅ jeg se andre folk, spesielt i disse permisjonstider, det er tidvis ganske stusselig, egetlig.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du sosial?Balanse er viktig for meg. Jeg trenger tid for meg selv, men jeg trenger også å omgås andre. Igjen stemmer jeg for å utvide døgnet til 48 timer så jeg får tid til å gjøre alt jeg har lyst til i løpet av en dag. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Er du sosial?
|
|