Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvis du måtte bytte navn

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 23:12   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis du måtte bytte navn

Jeg har et typisk 70-tallsnavn. Valget stod, i følge mamma, mellom det og Yvonne - et noe mer eksotisk (fransk? svensk?) alternativ.

Da jeg var jente ønsket jeg å hete Michelle, Camilla eller Catharina.

Skulle jeg byttet navn nå: Karla, Andrea, Olivia eller Iben.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 23:50   #2
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Klara.
(Siden jeg da kan leve opp til navnet jeg presterte å presentere meg som i sørpefylla som 15-åring; Klara Kuk. )

Seriøs: Jeg kunne tenkt meg et navn som Kaja, Live, Frida eller Iben.

Gammel 12-11-09, 15:08   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Da jeg var jente ønsket jeg å hete Michelle, Camilla eller Catharina.

Skulle jeg byttet navn nå: Karl, Andre, Oliver eller Iben.

Er det noe du har glemt å fortelle oss, Amelie?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 17:09   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er det noe du har glemt å fortelle oss, Amelie?

Din tøv!

Sist redigert av Amelie : 12-11-09 kl 18:41. Årsak: (no comment)
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 17:12   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Er fornøyd med navnet mitt, så ville ikke byttet. Men mellomnavnet mitt (som jeg ikke bruker) kunne jeg glatt tatt bort.

Ellers så har jeg en forkjærlighet for navnet Iben. Det eneste som er dumt er at folk da er usikker på hvilket kjønn du er.... Men et nydelig navn ♥

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 17:57   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Ellers så har jeg en forkjærlighet for navnet Iben. Det eneste som er dumt er at folk da er usikker på hvilket kjønn du er.... Men et nydelig navn ♥

Pfft, det løser man jo lett ved å kalle henne f.eks Iben Sofie.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.