|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg er såpass fornøyd med navnet mitt at jeg ikke hadde villet bytte det ut. Det passer godt til meg, og betydningen passer minst like bra. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvis du måtte bytte navn
Hadde jeg bodd i et engelsktalende land ville jeg hett Autumn. Ikke at det hadde passet, men jeg syns det er kult.
|
|
|
#104 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hvis du måtte bytte navnNoe traustnorsk noe. Inger Johanne (evt hver for seg), Ingeborg, Sigrid eller Astrid kanskje. Jeg forsøkte å trumfe gjennom alle de der på ungen, men kona er vrang. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Jeg ville hett Claire.
Du har det fineste, fineste navnet!
|
|
|
#106 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Din tøv!
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 12-11-09 kl 19:41. Årsak: (no comment) |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hvis du måtte bytte navnEr fornøyd med navnet mitt, så ville ikke byttet. Men mellomnavnet mitt (som jeg ikke bruker) kunne jeg glatt tatt bort. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Absolut ateist
|
Pfft, det løser man jo lett ved å kalle henne f.eks Iben Sofie.
|
|
|
#110 |
|
Dig for victory!
|
|
|
|
|