Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd III

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 20:07   #1
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråd III

Det var en utrolig flott kjole Heiko! Hvor kommer stoffet fra?

ponna er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 20:12   #2
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

To kjoler. Den første er til datteren min, mens den andre er julegave til niese på to år.

Kjole i cord, med ullvest.

ponna er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 20:25   #3
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ponna, her.

Det var en utrolig flott kjole Heiko! Hvor kommer stoffet fra?

Takk. Det ensfargede stoffet er Chenille fra www.stoffogstil.no og det andre er fra www.ellos.no. Jeg tror det egentlig er et gardinstoff.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 20:28   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelige kjoler Ponna.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 01-12-09, 20:08   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Så mye fint dere lager!!

Jeg har strikket ferdig et "nin" sjal i alpakka garn til min venninne i julegave.
Har også sydd to kjoler, men den ene er ikke ferdig ennå.
Har sydd den sammen, men mangler detaljene.
Den andre er julegave til min stemor. Ble akkurat ferdig med den i dag.
Applikert initialene til hennes to døtre på hjertene.
Bak har jeg applikert på mange perler etc.
Dette møsnteret var litt mer avansert enn de andre jeg har sydd. Med innsnitt foran og bak, samt at forstykkets øvre del er sydd som omslagskjole, bare at den er fast.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 666.jpg (177,6 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg Bilde 664.jpg (118,1 KB, 54 visninger)
Filtype: jpg Bilde 665.jpg (126,4 KB, 42 visninger)
Gammel 06-12-09, 11:22   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny genser til meg selv:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 06-12-09, 16:51   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Raskt en tunika til meg selv i dag.
Halsen hadde jeg strikket ferdig for noen dager siden.
Jeg har flere brune tights og savnet akkurat en slik kosetunika.
Mangler kun å sy på en liten kant innvendig der hvor halsen er festet, men jeg hadde ikke slikt bånd.

Og en liten engleløper til bordet vårt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 667.jpg (101,2 KB, 62 visninger)
Filtype: jpg Bilde 668.jpg (165,9 KB, 32 visninger)
Gammel 06-12-09, 21:50   #8
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Mine Bella's Mittens. Strikket i Alaska. Jada, eplet burde vært rødt. Sjekk genseren i bakgrunne

amylin er ikke aktiv  
Gammel 18-11-09, 15:28   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Neida, jeg blir vist ikke lei av å sy kjoler.

Den var kjempe fin og gøy!

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Skjørt til meg selv, dog ikke helt ferdig, men jeg må bare vise det frem

Det var digg! Og du var jammen ikke verst du heller.

Opprinnelig lagt inn av ponna, her.

To kjoler. Den første er til datteren min, mens den andre er julegave til niese på to år.

Kjole i cord, med ullvest.

Nydelige!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.