Sv: "Takk for meg"
Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.
Du må ikke kalle det patetisk Sitron, siden slike tråder faktisk dannet grunnlaget for dette forumets eksistens 
Nei, det var det ikke. Det var ingen dramatiske "Takk for meg, nå går jeg - så kan dere ha det så godt!"-tråder. De fleste var ganske nedtonet og vi sa stille i fra at vi tok en pause fra NM. Begrunnelsene var litt ymse, men stort sett ville vi tenke over om vi ønsket å bruke så mye tid på et såpass sensurerende og utestengende forum. I ettertid ser det ut som at vi var 50 stykker som slamret med døra, men det er fordi alle pausetrådene ble fjernet av moderatorer og adminer få minutter etter de forsvant.
Nå ser det ut som om jeg gikk skikkelig i forsvar her, men det er endel rykter og misforståelser i forbindelse med dette forumets opprinnelse. Jeg tror det ville blitt opprettet før eller siden uansett, siden mange av oss var frustrerte over den store graden av sensur og redigering av innlegg på NM. Utestengelsen av Mim kom på et veldig tynt grunnlag, og det var det sparket som trengtes for at endel brukere fjernet seg fra NM.
|