|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: "Syk av kroppsvekta" – en ok artikkel?
Men er det ikke da et poeng å ta tak i hvorfor man ikke får det til, og gå rett på årsaken, ikke bare konsekvensen?
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Du har helt sikkert et poeng der. Hadde du visst svaret på dette hadde du sikkert blitt veldig rik. Er nok en veldig kompleks problemstilling dette.
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Dette var dette jeg også reagerte på og for å være full av fordommer, denne artikkelen er nok skrevet av en normalvektig person. Problemet med å stå frem i Dagbladet er selvsagt at det blir veldig tabloidisert den ene eller andre veien.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes du det? Det har jeg ikke inntrykk av, snarere motsatt. Det virker som om det er et ganske stort fokus på hvor negativ en vektoperasjon er, her inne, og selv jeg har alltid skrevet at det er en god løsning for mange men ikke for alle. Men mulig vi oppfatter det vi leser forskjellig.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror ikke det er noen her som mener det du påstår her. Da har du misforstått diskusjonen.
Ja, det er en kompleks problemstilling. Og svaret er selvfølgelig mangefasettert, og i mange tilfeller mer ubehagelig å ta tak i, hardere å jobbe med og tar lengre tid enn en operasjon. Det handler ikke, eller burde ikke handle, om easy fixes som skal gjøre noen rike.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|