|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?
Så enkelt kan man si det. "Liker ikke" er ikke lov å si her i huset heller. Men ett enkelt "nei takk" eller " jeg er ikke så veldig glad i" er lov, så lenge man faktisk har smakt på den aktuelle maten.
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?
Jeg har litt problemer med den. For ingen av oss kan vel forvente å spise mat vi er veldig glad i bestandig?
|
|
|
#5 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Nei det er sant. Men kan kan si det som en forklaring før f.eks. svigermor lasser opp kokt makrell på tallerknen.
|
|
|
#6 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Blodpølse er et ekkelt barndomsminne. Fysj - kjenner formelig smaken bare jeg nevner det. Klarer heller ikke å spise suksessterte, men det skriver seg fra at jeg fikk omgangssyke etter at jeg hadde inntatt store mengder. Jeg var vel 10-12 år den gangen, men klarer det fortsatt ikke. (Har prøvd, men det vokste i munnen på meg.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke retter byr dere helt i mot?Fårikål! Å, ekkelt og slimete! Æsj!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|