Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebord og lårhøye støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 20:02   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebord og lårhøye støvletter?

litt usikker, veeldig inn med støveletter....! Men julebord er nå engang julebord. Tror jeg ville valgt pumps... Men prøv antrekket og hør med mannen hva han synes da?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:02   #22
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Misforsto? Om de skulle ta henne for å være prostituert, mener du?

Ikke akkurt prostituert, men en saann litt billig type. Ser for meg type eldre mann som mannens sjef som titter med store öyne paa sin medarbeiders dame og aldri noen gang har sett slike stövletter. Det kan skje. Det maa ikke skje. Jeg hadde kjört pumps for aa vaere sikker. Eller lavere stövletter.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:04   #23
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne høye støvletter er litt horete. Sårri.

Gammel 23-11-09, 20:04   #24
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høye støvletter gjør en altså billig. Herlig påstand.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:04   #25
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men lårkort og pumps er ikke?

Gammel 23-11-09, 20:06   #26
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Er det bare jeg som synes slike laaaange støvletter ser noe "billig" ut?

Gammel 23-11-09, 20:07   #27
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Høye støvletter gjør en altså billig. Herlig påstand.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Sånne høye støvletter er litt horete. Sårri.

Gammel 23-11-09, 20:08   #28
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Ikke akkurt prostituert, men en saann litt billig type. Ser for meg type eldre mann som mannens sjef som titter med store öyne paa sin medarbeiders dame og aldri noen gang har sett slike stövletter. Det kan skje. Det maa ikke skje. Jeg hadde kjört pumps for aa vaere sikker. Eller lavere stövletter.

Sorry, men dette hørtes litt fordomsfullt ut. Du tenker at man kan sikre seg mot potensielt stirrende mannfolk ved å bruke pumps? La dem stirre, i så fall.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:09   #29
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sa ikke at det gjör en billig. Jeg sa at det kan oppfattes slik. Samme gjelder veldig kort kjole/skjört og enkelte former for höyhaelte sko og utringninger.

I en situasjon hvor en skal möte mannens kollegaer for förste gang, synes jeg ikke er er rart aa tenke over saanne ting just in case.

HI spurte om det ble "too much". Jeg svarte at noen kanskje kunne komme til aa oppfatte det slik. Opp til henne om hun evt. vil risikere dette.

Gammel 23-11-09, 20:11   #30
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Sorry, men dette hørtes litt fordomsfullt ut. Du tenker at man kan sikre seg mot potensielt stirrende mannfolk ved å bruke pumps? La dem stirre, i så fall.

Man kan sikre seg ved aa unngaa alle former for evt. utfordrende antrekk (se over). Jeg har over hodet ingenting imot at folk stirrer paa meg, og kler meg ofte i saanne antrekk som gjör at folk kanskje stirrer, men naar det er i en situasjon hvor jeg skal möte mannens forretningsforbindelser/kollegaer for förste gang pröver jeg aa unngaa slike ting.

Gammel 23-11-09, 20:12   #31
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

DET ser billig ut. DU ser sikkert ike billig ut. Big difference.

Gammel 23-11-09, 20:12   #32
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hvorfor ikke kjøre pumps på selve julebordet og støvlettene når dere skal ut på nattklubben.
Jeg er heller ikke overbegeistret for høye støvletter.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:13   #33
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heller høye støvletter enn å se ut som en gammel gryteklut.

Gammel 23-11-09, 20:14   #34
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ser man ut som det i alt annet?

Gammel 23-11-09, 20:15   #35
Anne

Anne sin avatar

Standard

Gammel 23-11-09, 20:15   #36
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

DET ser billig ut. DU ser sikkert ike billig ut. Big difference.

I tillegg kan det vaere at noen synes DET ser billig ut, mens andre synes det er helt greit. Slike ting vet man aldri naar man möter nye folk.

Gammel 23-11-09, 20:15   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ser man ut som det i alt annet?

Nei, men for eksempel er enkelte av disse rådyre klærne folk her inne digger helt forjævlig stygge. Og de ser ut som grytekluter. Så heller billighorelooken for min del, tøsete som jeg er.

Gammel 23-11-09, 20:16   #38
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan jo bli helt feil:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:16   #39
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Nå kommer selvsagt mannen til å få sitt å si, men jeg mistenker at han heller veldig mot støvlettene...
Jeg er ikke redd for om jeg ser "billig" ut eller ikke Her har jeg mer tror på oppførsel enn antrekk. Kjolen er klassisk og langt fra billig, støvlettene er dødskule og heller ikke "lakk og lær" typen.

Heldigvis har ikke alle samme smak, og jeg vet jo selvsagt at ikke alle liker sånne støvletter, like lite som ikke alle liker mokkasiner. Jeg syns de er kule til riktig antrekk, veldig kule.
Jeg hadde dem på meg sist lørdag på byen, sammen med en langermet nedpå låret kjole og fikk masse komplimenter fra både de jeg var sammen med og ukjente kvinenr og menn, så jeg føler meg trygg på at de er "riktige"

Grunnen til at jeg spør er at jeg vet det er mange som faktisk har slike støvletter og som syns de er kule, og jeg håper at dere kan forestille dere dere i min situasjon og fortelle hva dere hadde gjort i mitt tilfelle.

IT nerder tar ikke skade av høye støvletter nei.. Men jeg er ikke vant til å gå på julebord (kanskje ingen overraskelse på bakgrunn av tråden her), derfor er jeg usikker på om "alle" går med pumps, eller om det er lov til å gjøre "noe annet".

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:17   #40
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Nei, men for eksempel er enkelte av disse rådyre klærne folk her inne digger helt forjævlig stygge. Og de ser ut som grytekluter. Så heller billighorelooken for min del, tøsete som jeg er.

Disse Odd Mollyklærne mener du? De er ikke mine favorittplagg heller. Litt for romantisk for meg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.