|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?
Jeg kan bidra til forvirringen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?
Da lærte jeg noe nytt i dag også. Skal prøve det neste gang
|
|
|
#3 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?Ferdig med 1., godt i gang med nr 2
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?Jeg er ferdig med ett, skal begynne på nummer to i dag. Jeg strikket på pinne sju, hadde ikke noe annet. Det ble mer enn stort nok, og nok ganrn igjen til et miniskjerf til snupsen. Skal prøve å gjøre økningene midt på nå, for jeg likste ikke så godt tuppen av trekanten når det ruller seg.
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: palmekysten
![]() |
Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?Skal prøve med alpakka garn fra garnstudio. Det har omtrent samme tykkelse, så det blir spennende. Det er mye større utvalg i farger med dette garnet, men det er ensfarget da. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|