Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forbaska mannfolk uten refleks!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 09:57   #1
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forbaska mannfolk uten refleks!

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ehh, dinglerefleks, refleksbånd, refleksvest... lat dette er da refleks... refleks er ikke usynlig. Med mindre du med "vest" mener en en som går på batteri og lyser, så er det vel nettopp REFLEKS du mener med "vest" også?

Jeg er enig med Skremmern. Små refleksbrikker, bånd rundt armen, er svært lite synlig når det er annet lys som forstyrrer (som møtende biler).

I går ettermiddag i skumringen så jeg en eldre dame som gikk langs en trafikkert vei. Hun hadde sånne bånd (hva heter de, sånne man "slår" på armen og så krøller de seg rundt?) rundt begge anklene, og i tillegg en refleksbrikke i snor. Med biler i begge retninger var jeg omtrent 20 meter unna henne da jeg fikk øye på henne. Hun gikk på motsatt side av vegen for meg, så vinkelen for mine lys i forhold til hennes refleks var selvsagt ikke optimal. Jeg skjønner ikke at folk tør å gå ute uten refleksvest, rett og slett. De andre er for dårlige, for refleks-flaten er for liten.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 17:05   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Hun hadde sånne bånd (hva heter de, sånne man "slår" på armen og så krøller de seg rundt?)

Strap-on, er det ikke?

Gammel 25-11-09, 17:47   #3
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Strap-on, er det ikke?

Skulle hatt strap-on rekfleks da hadde man blitt lagt merke til
Som stakk langt ut tykk og stor..............

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.