Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebord og lårhøye støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-09, 11:15   #241
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebord og lårhøye støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Hallo. Du vet hvor jeg er, ja?

Gammel 25-11-09, 11:28   #242
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Nr 3 med høye pensko med nagler og dvs pynt på, for å gjøre det vansklig for deg

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 11:57   #243
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Nr 3 med høye pensko med nagler og dvs pynt på, for å gjøre det vansklig for deg

Men jeg har jo ikke slike. Ja, jeg ønsker meg akkuat sånne, men julebordet er i morgen klokken 1800, jeg når jo ikke å shoppe noe mer enn strømpebukser..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 12:22   #244
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ogsaa nr. 3.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 13:00   #245
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes den ene hjemmesydde - den som mønsteret går i rødtoner. Om ikke de andre ser deg så ofte, så går du jo ikke igjen i forhold til dem.

Nå aner jeg ikke helt hvor stivt selskap dette er, men den aller kuleste kjolen du har laget synes jeg er 'cowboykjolen' Du hadde garantert vekket oppsikt med den. Skjønt det er ikke sikkert det er målet. Den sorte nummer tre var veldig fin til deg, og blir helt sikkert ikke feil.

Gammel 25-11-09, 13:02   #246
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men var det noen lårhøye støvletter her i det hele tatt? :myse:

Gammel 25-11-09, 13:05   #247
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det er viktigere hva menn synes enn andre damer.
Følg mannen din sitt råd.
Har forresten knehøye støvletter på supertørt jobbmøte blant akademikere i dag.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 13:41   #248
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg synes den ene hjemmesydde - den som mønsteret går i rødtoner. Om ikke de andre ser deg så ofte, så går du jo ikke igjen i forhold til dem.

Nå aner jeg ikke helt hvor stivt selskap dette er, men den aller kuleste kjolen du har laget synes jeg er 'cowboykjolen' Du hadde garantert vekket oppsikt med den. Skjønt det er ikke sikkert det er målet. Den sorte nummer tre var veldig fin til deg, og blir helt sikkert ikke feil.

Jeg digger også denne kjolen og har valgt å beholde den selv.
Men er den julebord da? Ikke nattklubb ihvertfall syns jeg...
Den skal nok få vist seg, jeg er ikke redd for å vekke oppsikt (da hadde jeg ikke sydd sære plagg og gått med dem selv.. hehe.. )

Den svarte og rørde kjolen har jeg vurdert.. kanskje jeg skal ta den på igjen og se om jeg muligens trives bedre i den. Men er den julebord?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men var det noen lårhøye støvletter her i det hele tatt? :myse:

Jada, jeg har bare brettet dem ned.. Less hoochiemama.. de brettes heller opp utover kvelden når hu mor begynner å bli brisen.. vel, etter to øl.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det er viktigere hva menn synes enn andre damer.
Følg mannen din sitt råd.
Har forresten knehøye støvletter på supertørt jobbmøte blant akademikere i dag.

Har mannen min betalt deg for å si dette?
Ja, min manns ord veier høyt. Han pleier å slå til med god smak nemlig..

Gammel 25-11-09, 15:03   #249
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syntes du var superfin i pumps også jeg. Men støvlettene var jo ikke over kneet. Uansett var de også fine med den langermede kjolen.

Gammel 25-11-09, 15:08   #250
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Tsk, tsk. Altfor lite hoochie.

Gammel 25-11-09, 15:16   #251
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Tsk, tsk. Altfor lite hoochie.

Det er tidlig på kvelden..

Gammel 25-11-09, 15:26   #252
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Tekkelig nok i nr 3.

IT-folk hadde ikke merka det om du kom i undertøyet engang, da må du trå til med dansing på bordet om de skal lee på noe som helst.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 15:39   #253
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Tekkelig som i kjedelig?

Gammel 25-11-09, 15:39   #254
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Må jeg ut på shopping?

Gammel 25-11-09, 15:41   #255
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

kanskje noen av damene ( eller mennene) til din manns kollegare har tatt en kikk her, og følg med på den store diskusjonen om hoochie....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 16:50   #256
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Tekkelig som i kjedelig?

Neida, tekkelig NOK til julebord, fin partydame!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 17:16   #257
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nr. 3
Da tror jeg du føler deg vel både før og etter den første ølen.

Gammel 25-11-09, 17:19   #258
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Det er det som er så fint, for etter to øl så føler man seg jo vel anyway. Kanskje jeg skal ta ett par øl på badet mens jeg sminker meg. Problem Solved!

Gammel 25-11-09, 17:21   #259
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Det er det som er så fint, for etter to øl så føler man seg jo vel anyway. Kanskje jeg skal ta ett par øl på badet mens jeg sminker meg. Problem Solved!

Ja, der har du det!

Gammel 25-11-09, 17:53   #260
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Pga liten tid nå har jeg ikke rukket å lese gjennom de siste innleggene, men alternativ 3 var finest og du så smashing ut!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.