|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Den planlagte fellesturen har nå blitt spikret til en Londontur i mars, i forlengelsen av feiringen av min 40-årsdag, og inkluderer konsert med et av mine favorittband.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?
Og favorittbandet er hemmelig? Ja? Du vil ikke at det skal gå inflasjon i å like dem, lizzom?
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Det er vel for sent allerede i forhold til deg, er det ikke, Kirsebær? Det er nemlig Magnetic Fields! (
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
London, 22. mars (skrev om det i bloggen min). De er ikke så ofte i Europa - jeg vet ikke hvor ofte de er på turné i det hele tatt, men jeg er med på en mailingliste for å følge med. De har ny plate på nyåret, og så har de en USA-turné, og jeg tror de skal spille flere steder enn bare London. (Hvis de kommer til Skandinavia også, kan det tenkes jeg drar på mer enn én.)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|