Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det bare jeg ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 18:12   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg...

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg synes det å se barne-TV generelt er utrolig kjedelig. Linus går an, men jeg foretrekker å gjøre andre ting.

Ungene derimot elsker Linus.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:18   #2
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg synes det å se barne-TV generelt er utrolig kjedelig. Linus går an, men jeg foretrekker å gjøre andre ting.

Ungene derimot elsker Linus.

Samme her. Jeg gjør ofte andre ting, selv om jeg vet jeg burde sitte med barna denne lille stunden. Men noen ganger koser vi oss sammen. Og Linus går altså an.

Nå sitter jeg i stua, sammen med dem, men taster på tastaturet.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:22   #3
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Samme her. Jeg gjør ofte andre ting, selv om jeg vet jeg burde sitte med barna denne lille stunden. Men noen ganger koser vi oss sammen. Og Linus går altså an.

Nå sitter jeg i stua, sammen med dem, men taster på tastaturet.

Jeg bruker å sitte i sofaen med mini-pc på fanget hvis det er jeg som "ser" barne-TV med dem. Mannen derimot elsker barneprogrammer og hadde sikkert sett barne-TV om ungene ikke var hjemme.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 15:16   #4
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jul i svingen er flott! Endelig et barneprogram som ikke bare viser den perfekte sida av livet! Vi har både Blåfjell og Skomakergata på dvd, men ungene elsker Linus og gjengen hans, så de andre seriene blir nok gjemt til en annen anledning.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:22   #5
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg ...

Jul i svingen er herlig.

Gammel 01-12-09, 18:26   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke sett så mye på det, men jeg hører at seksåringen hikste-ler nede i stua. Sikkert et godt tegn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 20:45   #7
Tweeno
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Tweeno har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jul i svingen er herlig.

Enig Alle 5 i huset her elsker Svingen

Tweeno er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.