|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?
Helt enig.
|
|
|
|
#2 |
|
Helt konge
|
Hvorfor må du være 100% sikker på at det var riktig? Det er jo ikke din jobb å legge frem bevis overfor hverken politi eller barnevern? Om du sier i fra men tar feil vil jo svært lite skje. Om du ikke sier i fra fordi du ikke er 100% sikker vil et barn muligens fortsette og vokse opp under forhold som mest sansynlig vil være til stor skade for han. Sist redigert av Heiko : 06-12-09 kl 01:32. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Originala
|
Jeg er enig med Heiko. Og jeg tror at denne holdningen bærer mye av ansvaret for at mange barn som lider under ulike former for omsorgssvikt ikke blir sett og får den hjelpen de skulle hatt. Lojaliteten ligger til de voksne, og tvilen skal komme dem til gode, ikke barna som man mistenker at har det vondt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Uten barn: hadde ikke gjort noe, foruten at jeg IKKE hadde besøkt vedkommende i hjemmet.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Her er jeg helt på linje med Fadese. Anse meg gjerne som snever, men illegale rusmidler er nei og fy i mitt vokabular uavhengig av om det er barn eller ikke i bildet. Eller "bare hasj". Jeg har sett hva det kan føre til. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|