|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Det blir litt i samme leia som de som koker amfetamin på kjøkkenet kun til eget bruk og til sine venners bruk, er det ok? |
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?
Koker amfetamin på kjøkkenet til eget bruk? Jeg jobbet en kort periode med rusmisbrukere, og skjønner at jeg virkelig gikk glipp av mye, altså. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke meth-amfetamin du tenker på? Eller hva det er de koker og som blir sprengt i lufta rett som det er! :har sett Dr. Phil:
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Det er så enkelt å fikse amfetamin på et helt vanlig kjøkken, med rimelig greie ingrediense å få tak i.
Nei, turi, jeg tenker ikke på meth. Meth er enda enklere å fremstille selv for de som er totalt blottet for basiskunnskaper i kjemi. Nå vet jeg ikke hva Dr. Phil har vist men det er nok i den tabloide delen av informasjonsskalaen. Det er nok ikke det at det kan eksplodere som er det største problemet. |
|
|
|
#6 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er grei, har bare aldri hørt om at noen koker Amfetamin. Tenker du her på at de lager det selv?
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Jepp, det er hva jeg tenker på. Det er en grunn til at det meste av smfetaminen som er i salg på det norske markedet kommer fra østeuropa for tiden, det er billig og enkelt å lage. Kan i de fleste tilfeller fremstilles på enhver kjøkkenbenk. |
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Dette er nettopp slike holdninger som gjør at så mange ikke har fått den hjelpen de skulle hatt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|