|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker ikke shopping. Jeg kan bli fornøyd med å kjøpe en duppeditt, men generelt så liker jeg ikke å bruke tid på å shoppe, det er en ting som må gjøres, på samme måte som annet pliktarbeid.
|
|
|
#2 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?
Ansett Necesario. Perfect match.
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker det! Det er terapi og lykke i hver pose som blir med hjem for meg! Særlig store impulskjøp gjør meg glad i lange tider
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Hvorfor i alle dager gadd jeg å skrive mitt eget innlegg, egentlig? Dette er slik jeg har det. Og det aller, aller verste da, hvis man har satt av tid til effektiv, nødvendig handling, er om man ikke finner noe.
|
|
|
#6 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke sant? Jeg ser jo at det finnes folk som koser seg på Oslo city, men jeg synes det er en helt urimelig reaksjon på påkjenningen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|