|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er vanntett egentlig?Vi har Skogstad, og storebror var så klissklass at han kunne like gjerne hatt på seg tøy av trekkpapir |
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanntett egentlig?
Vanlig regntøy er ofte mindre vanntette enn en ordentlig vinterdress. Vanlig regntøy tåler som regel en vannsøyle på 3000 - 5000. Ticket vinterdress tåler en vannsøyle på 10000, i tillegg puster den.
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanntett egentlig?Vi har hatt Skogstad, men aldri brukt det i regnvær....har kun brukt det når det har vært f.eks litt vått på bakken og har ikke vært helt overbevist om at det er vanntett......Tidligere i høst, brukte snuppa vår P.op todelt sett i skikkelig regnvær og hun var tørr og fin......Dagene før P.op settet ble kjøpt, var hun også våt i regntøy, men altså, ikke vært våt en eneste dag etter at vi kjøpte det siste settet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er vanntett egentlig?P.op! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er vanntett egentlig?Ja, jeg vet jeg kan impregnere, og det må jeg jo gjøre igjen, men jakka er ikke vasket mer enn en gang tidligere, og selvsagt uten skyllemiddel, så synes det er dårlig at det ikke holder lenger. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|