|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juice? Det trodde jeg ikke ...
Vet ikke, og lar spørsmålet ligge tror jeg.... for når jeg ser hva de ungene blir foret opp på, så skjønner jeg godt at andelen mennesker med diabetes er skremmende høy her jeg bor. Det har nok dessverre mye å gjøre med at de alltid velger det billigste, og ikke beste alternativet i butikken, for folk flest har dårlig råd her.
|
|
|
#2 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juice? Det trodde jeg ikke ...
Huff!! Jeg kommer ikke over da jeg spurte svigerinnen min i San Francisco (da vi besøkte henne) om det ikke fantes grovt brød i butikkene, og hun sa at "her får du to typer, omtrent som loff i Norge... og enda hvitere" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Juice? Det trodde jeg ikke ...Vi har flere ganger bestilt juice fra menyen på restaurant, og fått kuli. Jeg har sagt ifra hver gang. Ikke at jeg anser det som noen verdenskrise, men prinsippielt synes jeg de kan skrive kuli, ikke juice. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|