Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Smør på brød

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 11:15   #8
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Smør på brød

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi spiser bare naturlig meierismør, ikke margariner av noe slag. Altså ikke Brelett, Vita og sånne ting, bare smør. Det er det aller sunneste, etter min mening.

Helt enig. Margarin (uansett type) består jo av herdede planteoljer, og jeg er ikke så sikker på at jeg har lyst til å spise det.

Men hva gir man til små barn, når de etterhvert skal få brødskive (jada... ). I boka vi fikk på helsestasjonen står det "plantemargarin", men det har jeg ikke lyst til å gi. Når kan man bruke smør? Fra ett år, eller tidligere?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.