|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?Har ikke Nice blitt sånn snobbeharryallemannseie nå? Jeg har hørt skrekkhistorier fra innsjekkingskøen på flyet til Nice.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?
Alt dette stemmer 100%. Jeg kan virkelig styre meg for å jobbe ombord på flyene til Nice. Det er så harry-snobbete at det er kvalmt. Jeg-jeg-jeg-jeg-jeg-faktoren er til å ta på. Skrekkelig, skrekkelig, skrekkelig. Innimellom er det noen styrt-rikinger, og de oppfører seg eksemplarisk, men det er den førstnevnte typen man ser og hører....
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Om Nice er snobbeharryallemannseie vet jeg ikke noe om, men Nice er en hub for å komme seg videre. Nice er ikke et familiested strendene er ikke brukbare. Men du har mange fantastisk fine steder i kjøreavstand derfra. I begge retninger, egentlig. Vi har kjørt mest vestover, men to ganger har vi tatt Italia-siden, og har funnet mange perler der også. Det fineste her er forutsigbart vær og fine strender, og så er det jo generelt veldig vakkert der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne klart en uke i Biarritz eller Juan les Pins, men ellers nei takk. Virkelig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|