Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal vi reise til sommeren?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 11:09   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Er det gode bademuligheter i Nederland, altså? Jeg har hørt at det er slam, kloakk og ikke noe fint? Ellers er jeg enig i at det sikkert er et fint ferieland. Er dette stedet nærme Amsterdam?

Jeg tenkte på Biscayabukta, San Sebastian og Baskerland hovedsaklig. Jeg syns det er nydelig der, men kan være problematisk med bading pga sterk vind fra Atlanterhavet.

Rundt Barcelona er det fantastisk, men vi sjekket litt priser i fjor, og det ville absolutt blitt en pricey-ferie.

Scheveningen hører til Den Haag kommune, dvs. det er ca. 20 min å kjøre til Amsterdam og 20 min til Rotterdam. Det er korte avstander i lille Nederland uansett hvor man er. Scheveningen er veldig fint om man vil bo ved kysten, og samtidig ha muligheten til å farte rundt for å se ting. Nederland har ENORMT mye å tilby hva angår kultur, aktiviteter osv.

Ja, fastlands-Spania er nok litt dyrere enn øy-Spania, men ikke dyrere enn f.eks. Frankrike eller Italia. Man kan leie rimelige leiligheter og får man tak i en rimelig flybillett, så trenger det ikke bli så dyrt...egentlig

Jeg er ikke kjent med Atlanterhavssiden av Spania, det var derfor jeg spurte hvor i Spania du hadde tenkt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.