|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er dere impulsshoppere?Ikke impulsshopper når det gjelder klær i hvert fall, de eneste gangene jeg er i en klesbutikk er under en planlagt shoppingrunde.
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er dere impulsshoppere?Vi impulskjøpte hytte på fjellet
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Er dere impulsshoppere?Nei, jeg er ikke impulsiv i det hele tatt. Fordel: Jeg tar sjeldent feil og kjøper ikke klær som ikke passer. Ulempe: Det går vanvittig tregt til tider.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere impulsshoppere?
Signerer. Jeg kjøper nesten aldri noe planlagt. Jeg bruker imidlertid ikke så mye penger på klær i forhold til mange andre, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg kjøper gjerne klær på impuls. Prisen varierer kraftig, men generelt sett kjøper jeg dyrere klær nå enn jeg gjorde for for eksempel 10 år siden, fordi økonomien nå er en helt annen. Det betyr allikevel ikke at jeg kjøper en genser til 3500,- på impuls |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg har litt for mye beslutningsvegring til å bli impulsshopper. Jeg blir alltid stående og lure på om plagget virkelig sitter pent, om fargen er bra til meg, om jeg har noe som passer til osv. Skapet mitt er ganske slunkent ja. Jeg ender altså opp med alltid å være på jakt etter klær, men finner sjelden noe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg er ingen impulsshopper når det gjelder klær og sko. Det eneste må være dersom det skulle være opphørssalg i en butikk og jeg tilfeldigvis passerer. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lett rørt
|
Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg impulsshopper masse, men sjeldent noe som er for dyrt for vår økonomi.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dessuten bruker du jo det du kjøper. Du går jo ikke inn i en butikk og rasker med deg en kjole til flere tusen, kommer hjem og ser at fargen er litt feil og vil ikke bruke den.
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Er det så veldig vanlig, i grunn? Veldig få i min omgangskrets kjøper svindyre klær på impuls for så å ikke bruke dem. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|