Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navneskilt på vogn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 09:41   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kloke Vimsen.

Jeg tor faktisk at jeg "glemte" å ta det med på flyttelasset. Jeg synes det om mulig er enda mer harry å henge det på soveromsdøren.

Gammel 19-01-07, 10:06   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg tor faktisk at jeg "glemte" å ta det med på flyttelasset. Jeg synes det om mulig er enda mer harry å henge det på soveromsdøren.

Er det?
Har aldri tenkt over at de brukes til det også, hvorfor er det harry?

Gammel 19-01-07, 10:08   #3
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg rett og slett ingen mening om.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 10:10   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det har jeg rett og slett ingen mening om.

:noterer:

Gammel 19-01-07, 10:43   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg synes det om mulig er enda mer harry å henge det på soveromsdøren.

Men hvorfor det?
Hva er det som er så harry med å ha det som dørskilt da?
Poden selv synes det er kjempeflott og har lært seg at den og den bokstaven er hans f.eks.

Jeg synes det er mer harry å først kjøpe et - for det må jo bety at du syntes det var noe - for så å plutselig ombestemme seg.
Er du redd for å være en av massen?

Sånn ellers; Vi har bare navnet, ikke fødselsdatoen. Og et pluss skal skiltet ha; det er refleks på det, og det er det jammen mange barnevogner som ikke har for tiden.

Gammel 19-01-07, 10:47   #6
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Men hvorfor det?
Hva er det som er så harry med å ha det som dørskilt da?
Poden selv synes det er kjempeflott og har lært seg at den og den bokstaven er hans f.eks.

Jeg synes det er mer harry å først kjøpe et - for det må jo bety at du syntes det var noe - for så å plutselig ombestemme seg.
Er du redd for å være en av massen?

Sånn ellers; Vi har bare navnet, ikke fødselsdatoen. Og et pluss skal skiltet ha; det er refleks på det, og det er det jammen mange barnevogner som ikke har for tiden.

Hahaha... om jeg er redd for å være en av massen?? Er det noe jeg er så er dte akkurat det.
Jeg sytes skiltet så bedre ut på skjermen enn i virkeligheten. Sånn?

Du vant.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.