|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Glutenfritt mel som er gått ut på datoIgjen: Hva er det dere tror skjer med tørrvarer idet datoen går ut? Det er BARE å bruke det! Jeg kan love dere at mel som holder i månedsvis ikke plutselig blir fullt av bakterier fordi den magiske datoen er passert altså.
|
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Sv: Glutenfritt mel som er gått ut på dato
Jeg tror nok heller det er snakk om melormer eller lignende, ikke bakterier.
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Men melormene kommer heller ikke den dagen posen går ut! Enten har de vært der fra før i mindre antall, eller så er de ikke der! Det er da bare å se på melet - det gjør jeg da før datoen går ut også!
|
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nettopp!
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Glutenfritt mel som er gått ut på datoJeg hadde brukt det, ja. Jeg har også brukt strøkavring som har gått ut på dato. Det er ikke så ofte jeg bruker det, og akkurat den gangen man skal lage panert fisk så er det gått ut på dato, og Rema har selvsagt ikke slikt i sortimentet. Lukta på det og sånt først, da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|