|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på biler.Jeg vil tro at de fortsette å sende ut brev om at fristen er over og at du må få ut fingeren kjapt før de avskilter.
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på biler.
En kjent person her i byen var på forsida i avisa i dag (papirutgaven). Hun ble stoppet i bilbeltekontroll, ved en sjekk oppdaget de at hun ikke hadde fått EU-godkjenning på bilen sin. Den ble avskiltet på stedet. HUn hadde ikke fått noe varsel.
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Nei. Dette er ting som bileier skal holde styr på selv, på lik linje med å betale årsavgiften og forsikring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på bilerHva? Må jeg passe på det sel? :drama:
![]() |
#7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trur ikke det nei... Min bil var begjært avskiltet en gang uten at jeg hadde den fjerneste ide. Jeg fant det ut fordi jeg datet en politimann |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på bilerHuff da var det som jeg fryktet, etter sjekk på NAF sine sider nå. Vi skulle gjennomført kontrollen nå i november. Vi har snakket et par ganger om når neste kontroll skal være, men har tenkt at den meldingen skal vi få i posten. Greit, da vet vi at de tider er over, og så er det bare å ringe for EU-sjekk på mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|