|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Hvis vi har fri, har barna fri. Det er ikke ferie før alle er hjemme!
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?
Nå skal faktisk både jeg og sambo jobbe litt i romjula, men vi jobber på hver våre dager så da får likevel barna en deilig og lang ferie.
![]() |
#3 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Jentene skal i barnehagen 2 dager i romjulen. De går i en stor barnehage og det er flere barn de kjenner som skal det samme. Vanligvis skulle de vært hjemme med meg, siden jeg har fri, men jeg er sykemeldt grunnet et virus som gir meg veldig lite energi og jeg klarer ikke å være alene med dem disse to dagene da mannen må jobbe. Jeg tror dessuten de ville kjedet seg max hjemme med en sliten mor på sofaen.
Mandino Mamma til to skjønne jenter. Sist redigert av Mandino : 21-12-09 kl 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Nå er det første jula vår i barnehage, men hun skal ha fri, ja. Nesten to uker!
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: Barnehage i romjula?
Omtrent slik er det her også. Storebror har siste skoledag i morgen, men selv om husbonden og jeg har fri nå skal lillebror i barnehagen. Vi er litt mer effektive da. Men fra lillejulaften av og frem til 4. januar - da er det ferie for oss alle fire.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|