Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bibelvers i posten

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-09, 11:54   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bibelvers i posten

Hvorfor hadde du blitt så forbanna, aC? Hadde du blitt det om budskapet var muslimsk? Eller Grete Roedesk?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 12:09   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvorfor hadde du blitt så forbanna, aC? Hadde du blitt det om budskapet var muslimsk? Eller Grete Roedesk?

Gamle traumer.

Jeg hadde bare blitt irritert om det hadde vært muslimsk eller Grete Roedesk.

...men frelsebullshit i jula? Gaaah. :allergisk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 12:16   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gamle traumer.

Ja, det er vel ofte det det går på. Jeg hadde ikke brydd meg om bibel- eller koranvers, men "ha en kalorifattig jul" hadde jeg klikket av. Jeg så Høybråten på tv i dag, hvor det ble spøkt med "den nye joggeloven" siden røykeloven var en suksess. Selvsagt en spøk og ha ha, men jeg lo ikke!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 12:21   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er hyggelig når det er en omtanke bak. Som da jeg har på Lovisenberg og fniste litt av at alle bibelversene på veggene skulle gjøre noe for tarmtottene mine. Men jeg synes ikke noe om at man insinuerer at jeg er fortapt og det som verre er. Litt som med sånne kjedemail hvor man skal få et ønske oppfylt hvis man sender videre til ørti venner, men det vil gå en dårlig hvis en ikke gjøre det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 13:10   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

...men frelsebullshit i jula? Gaaah. :allergisk:

Hehe. Æsj, ekkelt med det der kristne greiene i jula

Reagerer nå mest på det som står i avisa, at det bibelverset innleder begravelsesseronier i DNK. Det er vel ikke det det er meste kjent som? Det er jo det mest kjente verset i Bibelen, fordi det samler budskapet i ett vers :belærer:

Gammel 23-12-09, 18:28   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hehe. Æsj, ekkelt med det der kristne greiene i jula

Hadde de i det minste kalt det vintersolverv og droppet å dra inn fake fødselsdager hadde det vært så sin sak.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 21:24   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hadde de i det minste kalt det vintersolverv og droppet å dra inn fake fødselsdager hadde det vært så sin sak.

Gammel 23-12-09, 13:24   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Apropos Grete Roedesk - jeg så at vektklubb.no hadde stand på Karl Johan her forleden. Jeg kan i alle fall garantere at jeg hadde blitt forholdsvis forbanna hvis de hadde stoppet meg, gitt.

Jeg hadde nok ikke reagert nevneverdig om jeg hadde fått et sånt kort i postkassa, og ville i alle fall ikke gått til avisen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.