|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)Jeg syns mange tar Vimsen for alvorlig her.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)Jeg har rosa strømper (med noen røde striper og prikker her og der), synes syden er FERIE og synes denne reklamen mest av alt diskriminerer alle ferdrene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)Tenker dere over at alle rettighetene og mulighetene dere ser på som selvsagte er kjempet frem av feminister og rødstrømper?
|
|
|
#5 |
|
godt brukt
|
Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)[quote=Liven;200585]Jeg har rosa strømper (med noen røde striper og prikker her og der), synes syden er FERIE og synes denne reklamen mest av alt diskriminerer alle ferdrene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)
Jepp, og likestilling handler like mye om menn og deres rettigheter, muligheter og hvordan de blir fremstilt.
|
|
|
#7 |
|
"De"
|
Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)
Jeg håper nesten det. Om ikke føler jeg meg en smule misforstått. Jeg har ingenting mot rødstrømper. Det hele begynte med en spøk til mandarin (som jeg forøvrig kjenner litt i RL og dermed regnet jeg med at det ikke var krise). Og så ble det et voldsomt styr ut av dette.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|