|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)Ja, reklamen er teit og spiller på stereotype forestillinger om hvordan mennesker av ulikt kjønn agerer. Feks; "I syden vil damene være hysteriske hønemødre kun opptatt barnas ve og vel, påkledning og matinntak, mens mennene helst vil slippe unna familien og surfe på internett, en teknologi så komplisert at kvinner ikke mestrer det."
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 20-01-07 kl 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)Jeg får alltid litt lyst til å melde meg inn i Ottar etter sånne tråder, og signerer Mim i sin helhet. Reklamen er steinteit og -aldersk, og jeg er skikkelig stolt av de røde strømpene mine.
![]() |
#4 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)
Enig i det. Jeg lurer også litt på hvilket steinaldersk reklamebyrå de har brukt, som har laget smørja ...
![]() |
#5 |
godt brukt
|
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ving lokker «pappaer med internett» og «hønemødre med barnebasseng» (VG)Denne formuleringen fra vingkatalogen reagerte jeg på lenge før den ble kjent i media. Angrer på at jeg ikke sendte en mail til Ving slik jeg tenkte, for nå argumenterer de med at saken er helt grei (og morsom
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 20-01-07 kl 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|