Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skryt av vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 01:23   #1
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skryt av vinterdress

Iset: Hvor selges Mikk-Line dresser i Stavangerområdet? Tidligere har jeg kun funnet på Kids&Care, men den er jo bare nettbutikk.

Gammel 30-12-09, 10:46   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Iset: Hvor selges Mikk-Line dresser i Stavangerområdet? Tidligere har jeg kun funnet på Kids&Care, men den er jo bare nettbutikk.

Babyshop eller hva det heter, på Living på Forus. Ei jeg kjenner kjøpte nettopp dressen der, til 599,- kroner (minus rabatter hun fikk for å melde seg inn i en eller annen klubb der). Jeg skal se der i dag, kan gi deg tilbakemelding.

Gammel 30-12-09, 15:38   #3
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Babyshop eller hva det heter, på Living på Forus. Ei jeg kjenner kjøpte nettopp dressen der, til 599,- kroner (minus rabatter hun fikk for å melde seg inn i en eller annen klubb der). Jeg skal se der i dag, kan gi deg tilbakemelding.

Ahh, det er Babyshop ja, de tok over lokalene til Kids&Care (og mye av sortimanget også tydeligvis).

Får opp å snuse på dressene etterpå, skal uansett på apoteket i etasjen under.

Gammel 30-12-09, 20:21   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Ahh, det er Babyshop ja, de tok over lokalene til Kids&Care (og mye av sortimanget også tydeligvis).

Får opp å snuse på dressene etterpå, skal uansett på apoteket i etasjen under.

De hadde ikke, verken de eller Barnas Hus. :hyyyl: Eller, Babyshop hadde en Mikkline-dress men den kostet 1200,- spenn og det har jeg virkelig ikke råd til. Fader!

Ingen som har bestilt kun dressen og kan fortelle meg hva det vil koste med frakt og toll/moms? Bare med frakt blir det vel rundt 500,- kr tilsammen, så kommer jo momsen i tillegg etterpå, er det bare å legge til 24 % da? :domm:

Problemet er også størrelsen, vet ikke hvilken størrelse minsten må ha. Han lånte faktisk en av kompisen sin og den var IKKE liten i størrelsen, så det finnes forskjellige modeller som varierer veldig i størrelse, eller?

Gammel 30-12-09, 20:24   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde ikke, verken de eller Barnas Hus. :hyyyl: Eller, Babyshop hadde en Mikkline-dress men den kostet 1200,- spenn og det har jeg virkelig ikke råd til. Fader!

Ingen som har bestilt kun dressen og kan fortelle meg hva det vil koste med frakt og toll/moms? Bare med frakt blir det vel rundt 500,- kr tilsammen, så kommer jo momsen i tillegg etterpå, er det bare å legge til 24 % da? :domm:

Problemet er også størrelsen, vet ikke hvilken størrelse minsten må ha. Han lånte faktisk en av kompisen sin og den var IKKE liten i størrelsen, så det finnes forskjellige modeller som varierer veldig i størrelse, eller?

Jeg mente jeg fant Peder sin (den han har nå) på en norsk nettbutikk ifjor, men finner få av de nå?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 20:39   #6
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Standard

De som hang ved inngangen på Babyshop kostet så mye tydeligvis, men lenger inn i klesavdelingen hang det et stativ med noen Mikk-line dresser der opprinnelig pris var 699 og med 30 % ble det 498 elns. De hang ved siden av undertøyet fra Joha blandt annet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.