|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Synd på deltakerne i Luksusfellen? | |||
| Ja, jeg synes synd på deltakerne i LF |
|
11 | 5,53% |
| Nei, jeg synes ikke synd på deltakerne i LF |
|
97 | 48,74% |
| Synd på noen av dem |
|
75 | 37,69% |
| Dustepoll/har ikke sett programmet |
|
20 | 10,05% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?Jeg skrev ikke direkte til deg Billa i det siste avsnittet. Når diagnosene settes opp i mot hverandre synes jeg man kan snakke om konkurranse om hvem det er mest synd på. Jeg siktet ikke til det du skrev om konkurranse i ditt forrige innlegg.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?
Den var sikkert til meg, jeg skrev nemlig at en bulimiker ikke bare kan skjerpe seg ut av sykdommen. Men da mener jeg jo ikke at INGEN kan det, selvsagt finnes det de som kan kjempe seg utav det helt på egenhånd. Min mor gjorde det, hun kjempet seg ut av både anoreksi og bulimi etter 7 jævlige år (hun kjempet seg frisk da hun ble gravid med meg), helt alene. Men hun ble alkoholiker i stedet da, så hun byttet vel egentlig bare en avhengighet med en annen.
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?
Neida, det var ikke det
|