|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
136 | 55,06% |
Nei |
51 | 20,65% |
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt |
50 | 20,24% |
Annet (spesifiser i tråd) |
10 | 4,05% |
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg kjenner meg igjen i fyllehalvkulene til Elinblu. Jeg hadde en slik i går, og det var supert. Jeg er i god form i dag, og det er slik jeg må holde det, jeg takler ikke å drikke så mye at jeg blir dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, men det blir lengre og lengre mellom de. Fra ca en gang i uken som student, via ca to ganger i måneden som lønnsmottaker uten barn, er jeg nå nede i to ganger i året. Ca. Det holder, for jeg blir alltid så dårlig av det at det (nesten) ikke er verdt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Eg set pris på ei fyllekule i ny og ne, heilt klart. No har det ikkje blitt sidan før eg vart mor, men eg antar at det blir meir begersvinging på meg seinare.
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Jeg liker også godt halvfyllekuler hvor man er litt brisen, skravler masse og går ut og røyker litt. Det synes jeg er toppen faktisk. Og det skjer for sjelden for tiden, noen ganger i halvåret.
![]() |
#5 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg kunne egentlig skrevet esmes innlegg. Noen fyllekuler er faktisk verdt det også dagen derpå, inkl. fylleangsten jeg alltid får.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|