|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hvor mye må man ut med for å dra med familien på fem til varmere strøk i påsken?27 000,- er den laveste prisen jeg finner for en uke til Tenerife. Det er i grunnen mer enn jeg har lyst og mulighet til å betale for en reise der jeg ikke er overbevist over kulheten i utgangspunktet.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye må man ut med for å dra med familien på fem til varmere strøk i påsken?Jeg synes ikke 27000 var mye for fem stk, og i allefall ikke i påsken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hvor mye må man ut med for å dra med familien på fem til varmere strøk i påsken?
Det synes jeg.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye må man ut med for å dra med familien på fem til varmere strøk i påsken?
Ja men man kan ikke sammenlikne Danmark med et eller annet sydligere strøk. Danmark er topp i påsken det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye må man ut med for å dra med familien på fem til varmere strøk i påsken?Vanligvis kan det være billigere og bestille flybilletter og leie leilighet/hus når en er så mange, men sjekket rundt i påskeferien nå og det er det ikke. Da må en nok bestille flybilletter mye tidligere når de legges ut. Vannvittig dyrt og reise charter i skoleferiene synes jeg, og den siste personen fra 4 til 5 blir også ekstra dyr siden en da gjerne må ha 3-roms leilighet med charter. Det kan evnt. lønne seg og flytte ferien sånn at den kan starte et par dager tidligere, da kan en spare en del, men da må jo ungene tas ut av skolen disse dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye må man ut med for å dra med familien på fem til varmere strøk i påsken?Det billigste jeg fant var Benidorm til ca. 4000,- pr snute. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|