Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

De sier at drømmer er en del av underbevisstheten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 21:43   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De sier at drømmer er en del av underbevisstheten

Jeg vil antageligvis ikke at min mor skal flytte sammen med kjæresten sin. Jeg drømte natt til i går at jeg kastet popcorn på ham etter at han kalte mine barn bortskjemte.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 21:50   #42
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg drømte for noen dager siden at Dragen ble fullstendig sjarmert i senk og blendet av hans sjarm, av en nordnorsk-talende, høy og blond russer, som var i følge med en annen bruker av FP, og jeg var så fortvilet over at hun ikke såg skogen for bare trær. Sjikkli sjalusidrama.

Sist redigert av Strutsen : 01-01-10 kl 22:01. Årsak: blabla skrivefeil
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 22:13   #43
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Dragen og Surre sammen? Mann og dame, eller dame og dame.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 22:22   #44
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Hjelper ikke å rette skrivefeil, når ordleggingen er like dårlig. :datapunkt:

Altså; Dragen ble helt bergtatt av en russer-mann. Denne russeren var i følge med en annen kvinnelig FP-bruker. Skikkelig sjalusidrama. Jeg var ufrivillig vitne til hele greia.

Gammel 01-01-10, 22:32   #45
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha! :lyspære:

Gammel 01-01-10, 22:35   #46
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er skremmende hvor treg du kan være, Rine.

Gammel 01-01-10, 22:52   #47
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det er igrunn lenge siden jeg har drømt om FP, kanskje det har hjulpet å ha en liten pause?
Nå drømmer jeg bare om snø og kalde ting. :S

Gammel 01-01-10, 23:21   #48
Left
Passiv

Standard

Herrgud...jeg har drømt så mye fælt opp igjennom tidene. Jeg har druknet i myrer - det var en gjenganger, jeg har blitt overkjørt av trailere osv. Jauda! Og jeg har fløyet vanvittig mye. Oppunder taket i kjøpesentere og hva har du.
Da jeg skulle ha storebror drømte jeg at han ble født lenge før han skulle, men at han var helt ok, og at jeg egentlig rotet han bort til slutt. I hvert fall så forsvant han på noe slags vis.
Da jeg skulle ha lillebror, drømte jeg at storebror datt utfor ei kai nedenfor huset vi har på Møre

Hva alle disse ekle drømmene betyr vil jeg helst ikke prøve å forstå en gang.

Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 00:10   #49
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er skremmende hvor treg du kan være, Rine.

Jeg kan være fryktelig treg noen ganger, men drømmen til Surre var søren ikke lett å forstå. Og for alt jeg vet kunne hun jo vært sammen med Dragen.

:ikke full innsikt i hvilket kjønn alle brukerne har:

Gammel 02-01-10, 07:22   #50
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem da, hvem da!

En barneskole-/ungdomsskolekjæreste. Nysingel trebarnspappa.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 08:42   #51
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

En barneskole-/ungdomsskolekjæreste. Nysingel trebarnspappa.

Aha.

Jeg tenkte etterpå at det ikke kunne være Edward, siden du skrev "håper ikke".

Gammel 02-01-10, 09:59   #52
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg kan være fryktelig treg noen ganger, men drømmen til Surre var søren ikke lett å forstå. Og for alt jeg vet kunne hun jo vært sammen med Dragen.

:ikke full innsikt i hvilket kjønn alle brukerne har:

Stakkars Dragen.

Gammel 02-01-10, 10:48   #53
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bare ekle mareritt for tiden. Drømte at kona til min bror mistet barnet de venter i natt.

Så jeg håper ikke at drømmene blir sanne. Eller at det er noe i det.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 10:49   #54
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo bare fordi du hater konen til din bror.

Gammel 05-01-10, 23:25   #55
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg drømte at jeg gikk rudnt og serverte i et bryllup. Bare det at jeg sølte på alle gjestene og måtte vaske klærne deres etterpå.

Synes det stemme godt med nicket

Gammel 06-01-10, 09:08   #56
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I natt drømte jeg om at jeg ga 12 poeng i rykte her, at Iben sine ullsokker passet meg og jeg fant fem par av dem under sengen, at jeg kjøpte ny vaskekost og så videre.

Drømmene mine er like kjedelige som livet mitt.

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Av det jeg leste av drømmen så tenker jeg at du i 2010 skal få det bedre på ett vis, med forandringer og nye ting.

Hm, disse her skulle liksom henge sammen!

Og det blir også noe som du skal ta ett tak i og rydde opp i. :ønsker seg krystallkule!:

Gammel 06-01-10, 09:12   #57
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drømte i natt at jeg var elskerinnen til kronprinsen. Trodde jeg skulle daue da jeg våkna. Det var mer som et pinlig mareritt egentlig.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 09:15   #58
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo bare fordi du hater konen til din bror.

Ja, den ser jeg jo, logisk forklaring.

Men i natt drømte jeg at jeg var gravid. Tok test, 2 blå streker. Det er bare helt umulig, og jeg lurer på hva slags tegn det var.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 09:18   #59
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Ja, den ser jeg jo, logisk forklaring.

Men i natt drømte jeg at jeg var gravid. Tok test, 2 blå streker. Det er bare helt umulig, og jeg lurer på hva slags tegn det var.

Du skal over i noe nytt, det kommer til å skje en forandring i livet ditt.

Gammel 06-01-10, 09:23   #60
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Jeg håper hvertfall ikke drømmer har så mye med underbevisstheta å gjøre, skjønner ikke helt hva min underbevissthet forsøker å si meg hvertfall Har hatt helt psyko drømmer i snart tre år nå, helt siden jeg gikk på Champix-tabletter. Ikke så ofte lengre men ille nok. Og så husker jeg de drømmene så utrolig godt etterpå!
Klarer ikke helt å se hva underbevisstheten min prøver å si meg når jeg drømmer om baby-elefanter som blir spist opp stykke for stykke av en steinbit for eksempel

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.