Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er 40 minusgrader like kaldt i hele landet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-10, 09:43   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 40 minusgrader like kaldt i hele landet?

Men er det svært mange som ikke VET om dette siden de "skryter" av at de har 100 minus omtrent, og at vi vestlendinger er pingler når vi syter over 18-20 minus her?

Gammel 06-01-10, 15:57   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men er det svært mange som ikke VET om dette siden de "skryter" av at de har 100 minus omtrent, og at vi vestlendinger er pingler når vi syter over 18-20 minus her?

Husker en gang jeg var i Sandnes på ferie, og der var det 13 minus og litt vind. Trodde jeg skulle fryse meg ihjel. Da jeg landa på Gardermoen om kvelden sa de at det var -25 der, og det føltes faktisk litt deilig. Så det er STOR forskjell på hvilken måte det er kaldt på.

Gammel 09-01-10, 12:33   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På torsdag var det "bare" -17 her,da frøys jeg ikke i det hele tatt. Tror jammen jeg ahr begynt å venne meg til kulden.

Gammel 06-01-10, 09:48   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har bodd i byen din Iset og synes vestlendinger er litt pingler.

Jeg er som sagt glad det ikke blåser her nå, da hadde det vært ulevelig! Grøss. Men jeg synes det er litt teit å kalle vestlendinger pingler når vi ikke synes det er så ok at det plutselig er 15 minus mer enn det vi er vant til, er man vant til så lave temperaturer og det ikke kommer som et sjokk på folk, blir det litt annerledes. Selv om det er kjipt med sprengkulde uansett hvor man bor.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.